PT THUNEM


NÅ KAN DU BESTILLE DEG TIME PÅ STERKERE TRENING, LILLESTRØM

Vi er nå i full gang med booking av timer for personlig trening og kostveiledning. Du kan nå enkelt bestille deg time hos meg.

PERSONLIG TRENING

Vi trener sammen på
Sterkere Trening Lillestrøm.
Bestill time i dag!

ONLINE COACHING

Treningsveiledning gjennom nett. Du får tett oppfølging fra meg via Zoom, Google Sheets og e-post.

KOSTPROGRAM

Kostveiledning stedleg eller gjennom nett. Få tilpasset etter dine preferanser og din hverdag.

Recent Posts

Treningsfrekvens: Kor viktig er det eigentleg?

Treningssplitt kan være religion for enkelte: Bro-split. Upper-Lower. Push, pull, leg, høg-frekvens trening. Det er mitt daglege braud og lekam. Det køddar du ikkje med. Eller skal vi gjere det? Har det eigentleg noko å seie? VI må definere treningsfrekvens Treningsfrekvens vil være kor mange økter du har per dag eller kor mange økter du … Continue reading Treningsfrekvens: Kor viktig er det eigentleg?

ENERGIKOMPENSERING: ER DET DERFOR DU IKKJE GÅR NED I VEKT?

Nyleg har det blitt publisert ein studie som har hausta stor oppmerksomhet i fitnessmiljø. Denne studien hadde ein del interessante funn: Frå den ekstra aktiviteten du legger til i kvardagen vil kun 72% av kaloriane gå inn i det totale daglige energiforbruket. Kompensering av kaloriar opp mot 50% i enkelte tilfeller. Eit interessant funn var … Continue reading ENERGIKOMPENSERING: ER DET DERFOR DU IKKJE GÅR NED I VEKT?

Så lange pauser bør du ha når du trener

Når du no snart tar dine klyv innom ditt lokale treningsstudio igjen, vil du sjå at folk har litt ulike tilnærmingar når det kjem til opphald mellom sett når dei trenar.  Dette kan det være mange grunnar til. Enkelte pratar seg vekk med sidemannen, andre scroller gjennom dei siste kattevideoane på facebook, medan andre har … Continue reading Så lange pauser bør du ha når du trener

More Posts