PT THUNEM


NÅ KAN DU BESTILLE DEG TIME PÅ STERKERE TRENING, LILLESTRØM

Vi er nå i full gang med booking av timer for personlig trening og kostveiledning. Du kan nå enkelt bestille deg time hos meg.

PERSONLIG TRENING

Vi trener sammen på
Sterkere Trening Lillestrøm.
Bestill time i dag!

ONLINE COACHING

Treningsveiledning gjennom nett. Du får tett oppfølging fra meg via Zoom, Google Sheets og e-post.

KOSTPROGRAM

Kostveiledning stedleg eller gjennom nett. Få tilpasset etter dine preferanser og din hverdag.

Recent Posts

Kunnskapsgains – 12.09.2021

Kan rødbetsjuice redusere treningsindusert muskelskade? (1) Rødbetsjuice, som er høg i nitrater og bioaktive forbindelsar, blir ein stadig meir populær “super food”. Nyare forskning tyder på at rødbetsjuice kan redusere treningsindusert muskelskade, mao muskelskade i etterkant av trening. Vanlege symptomar er tretthet og ømhet i muskulaturen då forårsaka av inflammatoriske og oksidative prosessar. Dette fører … Continue reading Kunnskapsgains – 12.09.2021

Retningslinjer for styrketrening for muskelvekst

Nyleg har det kommet ut ein konsensusuttalelse kring retningslinjer for styrketrening for muskelvekst (1). Dette er retningslinjer utforma av ein arbeidsgruppe av internasjonale forskerar som har gått i gjennom relevant litteratur for emnet. Før vi går igjennom anbefalingane kan det være greit å ha eit par definisjonar på plass. Tradisjonelle anbefalingar for belastningssoner deler repetisjonsordning … Continue reading Retningslinjer for styrketrening for muskelvekst

Kunnskapsgains – for deg som vil lære meir

Bulls**t about posture causes pain & suffering Menneskekroppen er ein svært tilpasningsdyktig organisme. Dette gjer at vi er skapt for å kunne bevege oss med stor frihet & belaste den deretter. Årsaken bak smerte, og spesielt kroniske smerter er multifaktoriell, dette vil seie at det kan være mange årsaker til opphavet. Din kroppshaldning har truleg … Continue reading Kunnskapsgains – for deg som vil lære meir

Kor mykje må du sove for optimal helse og prestasjon?

Når det kjem til å bli best mogleg er det lett å la seg blende over fancy utstyr, reklame og kosttilskot som lovar gull og grønne skogar. Der enkelte kosttilskot definitivt kan ha effekt & hjelpe på prestasjon, så er det å bli god på det grunnleggande som utgjer majoriteten av resultata. Det eg opplever … Continue reading Kor mykje må du sove for optimal helse og prestasjon?

More Posts