KUNNSKAPSGAINS

Kunnskapsgains – 12.09.2021

Kan rødbetsjuice redusere treningsindusert muskelskade? (1) Rødbetsjuice, som er høg i nitrater og bioaktive forbindelsar, blir ein stadig meir populær "super food". Nyare forskning tyder på at rødbetsjuice kan redusere treningsindusert muskelskade, mao muskelskade i etterkant av trening. Vanlege symptomar er tretthet og ømhet i muskulaturen då forårsaka av inflammatoriske og oksidative prosessar. Dette fører … Continue reading Kunnskapsgains – 12.09.2021

Retningslinjer for styrketrening for muskelvekst

Nyleg har det kommet ut ein konsensusuttalelse kring retningslinjer for styrketrening for muskelvekst (1). Dette er retningslinjer utforma av ein arbeidsgruppe av internasjonale forskerar som har gått i gjennom relevant litteratur for emnet. Før vi går igjennom anbefalingane kan det være greit å ha eit par definisjonar på plass. Tradisjonelle anbefalingar for belastningssoner deler repetisjonsordning … Continue reading Retningslinjer for styrketrening for muskelvekst

Kunnskapsgains – for deg som vil lære meir

Bulls**t about posture causes pain & suffering Menneskekroppen er ein svært tilpasningsdyktig organisme. Dette gjer at vi er skapt for å kunne bevege oss med stor frihet & belaste den deretter. Årsaken bak smerte, og spesielt kroniske smerter er multifaktoriell, dette vil seie at det kan være mange årsaker til opphavet. Din kroppshaldning har truleg … Continue reading Kunnskapsgains – for deg som vil lære meir

Kor mykje må du sove for optimal helse og prestasjon?

Når det kjem til å bli best mogleg er det lett å la seg blende over fancy utstyr, reklame og kosttilskot som lovar gull og grønne skogar. Der enkelte kosttilskot definitivt kan ha effekt & hjelpe på prestasjon, så er det å bli god på det grunnleggande som utgjer majoriteten av resultata. Det eg opplever … Continue reading Kor mykje må du sove for optimal helse og prestasjon?

6 innlegg som formet meg coach

Siden eg starta som personlig trener i 2011 har det skjedd mykje forandringer, og da meiner eg verkeleg mykje forandringer kva angår informasjonsstrøm, forskning og meg som fagperson. Der har vore enkelte blogginnlegg som har hatt markant innflytelse på meg og som har formet meg som praktiker. Martin Berkhan: fuckarounditis Martin Berkhan var eit friskt … Continue reading 6 innlegg som formet meg coach

Sterkere Trening – Mitt andre hjem

Sterkere Trening åpna dørene 21.juni og er lokalisert sentralt i Lillestrøm i nytt og fresht lokale i Storgata 43. Ved inngangen kan du registrere medlemskap, kjøpe drop-inn time, administrere medlemskapet ditt og kjøpe PT-timer. Du kan også logge deg inn på din bruker heime på PC-en. Du kan bruke eigen app til stemple deg inn … Continue reading Sterkere Trening – Mitt andre hjem

Kosttilskudd – Fallgruvene du ikkje tenkjer over!   

        BIG BUSINESS! Kosttilskudd er stor business på verdensmarkedet. Tusenvis av ulike tilskudd er å finne på markedet i dag, og globalt snakker vi om ein omsetning på overkant av 132 milliarder, der ein forventer salget skal bikke 200 milliarder årleg innan 2022. Så kva er kosttilskudd eigentleg? Mat, ein matkomponent, eit næringsstoff eller … Continue reading Kosttilskudd – Fallgruvene du ikkje tenkjer over!